terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, July 18, 2011

kurang kasih sayang punya pasal..

kesian..sebab hal kecik,sanggup cari aku,nak gaduh ngan aku..hakhak..

deyyy..pegi main jauh²..aku tak perlukan kontrobasi dari kauuuuu..

syuhh!!syuhh!!

nah bukti!!


err..tak faham..dah kurang ajar ngan aku,tiba² nak ber"akak²" ngan aku plakkkkkkkk..

bohsia?? ~_~"

cerita selanjutnye,nanti aku cerita..nite!!

# notakecik : malasnye nak keje esok.. T_T

 

4 comments:

YOUsoF said...

Tahniah sebab Rossa dapat kawal marah.. Benda macam tu kalau kita lawan pun buat sakit hati je..


Orang bagi kita cuka, kita tetap bagi madu.... ;)

✿....rossa alina....✿ said...

yup!tahniah utk diri sendiri..huhuhu..

nasib baik dapat kawal..kalo x,mesti setan suka sebab saye marah kan?? ^_^

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

ishhh...macam2lah. agak kuang ajor. sabar jelahhhhhhh

✿....rossa alina....✿ said...

Nur FatIn aDiLah bT azMi : budak kurang kasih sayang mmg camtu kot..hehehehe..