terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, August 22, 2011

lagu best!! Penghujung Cintaku (Pasha Ungu Feat Adelia) ^_^




berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri


aku akan menikahimu, aku akan menjagamu

ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu


tiba diriku di penghujung mencari cinta

hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri


aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)

ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu


nananana nananana nananana nananana

ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]


 *************


sorry la tetibe aku nak berjiwang² pulakkk..kahkahkah..sape yang tak minat nak jiwang² ni,saboo je la yeee..terima je lah hakikat yang tuan punye blog ni kadang² jiwang..mueehehe..


ehh..lagu ni ada maksud tau!!untuk cik abangggg aku laaa..hehehe..



-end-
 


# notakecik : jom nyanyi.. :) 

5 comments:

si cantik sally said...

ko mmg suke nak mgarot eeh jiwang betolll

hafiz said...

feat adelia? so sape yg nyanyi? x dpt dgr..internet slow...=(

Melodi Hati said...

sy pon suke lagu nih.. besh2

Hana Soffelia said...

I loike jiwang2.. kahkah

✿....rossa alina....✿ said...

si cantik sally : kahkahkah..mcm la hang x jiwang..ececececeee..

hafiz : oppss sorry,salah plak..heee..da btol kan da..Pasha ungu feat adelia.. :)

Melodi Hati : lagu ni untuk org yg nak kawen syok la..kekekekeke.. ;p

Hana Soffelia : hana memang jiwangggggggggggggggg..hahahahahaha..