terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, August 16, 2011

# puasa : day 16

pagi² pergi kerja naik kereta,dah dengar lagu raya..terus datang feel raya..keh keh keh..alih radio lain,lagu raya..alih lagi,lagu raya..jangan nanti dah dekat raya hilang pulak feel tu sudah lah..dah la aku ni susah nak ber feel²..kahkah..


kalau aku naik kereta,tak hujan..kalau aku naik motor,hujan..macam tahu² je nak suruh aku naik kereta..nasib baik jalan tak jammed sangat tadi..aku pun rasa pelik..sebab jalan tak jammed..maybe tadi aku cepat² keluar kot..kalau lambat,kompem tersadai kat tengah² lautan kereta..


sampai rumah terus baham kuih yang mak aku buat..cehh!!Bismillah entah ke mane,terus ngap..dah la tak puasa..abah aku tengokkkk je aku makan..takpe,abah aku sportingggg..kihkihkih..sorry abah..lapar sangat lahhhhh..


haihh..sempat lagi ni basuh kereta aku yang 2 minggu tak basuh..sabun kereta tinggal sikit pulokkkk..cissss!!aahhh!!belasah je la ape yang ada..asalkan nampak berkilat..


baju raya ibu cik abang belum siap jahit..aku kena siapkan cepat..esok kena pergi rumah cik abang sebab ibu dia ajak datang buka puasa sama²..erkk!!buka ke??buka lah sangaaatttttt....


esok Selangor cuti Nuzul Qur'an..tapi aku keje kat KL,so,terpaksa pura² rajin pergi kerja dengan senyuman spastic..cehh!!tak adil sungguh!!ni yang nak mintak tukar Selangor nihhhh..grrr..


ohh!!cik abang dah balik terawih..nak cintan² ngan dia pulak..tata..


# notakecik : aku dah tak rasa pape bila tengok gambar² tu..Alhamdulillah.. ^_^

7 comments:

sifu im said...

oh pandai jahit baju upenya

pandangkedepan said...

saya tgh cuti yeah...selamat bekerja...:P

Nur Farah Hani said...

exhem cintan2 ea.. ekekeke.. :D

btw ye ea ader lagu raye kat radio.. setakat ni tak pernah sengar lagi.. nak feel2 raye jugak ni.. ekekek.. :D

Mya said...

buat baju raya sendiri eh? best!

Atiqah Wadiah said...

salam p'kenalan jugak..tanx sudi singgah belog kita ^^

My MiRa said...

awak pandai menjahit ea dear..untung lah ehehe

salam kenal :)

✿....rossa alina....✿ said...

sifu im : hehehehe jahit gitu2 je.. ;p

pandangkedepan : elehh..xheran pn..wek..hahahaha..

Nur Farah Hani : heee msti la cintan2..kekekeke.. ;p

Mya : hehehehe mak yang jahit la..sy jahit sikit2 je.. ;p

Atiqah Wadiah : orait..salam erkenalan..tq singgah sini gak.. :)

My MiRa : hehehe jahit simple2 je.. :)