terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, August 5, 2011

# puasa : day 4

puasa hari ke empat,semalam la kan?? --->[04.07.2011]


asal semalam punye cerita mesti nak update pagi ni..haishh..elehhh dan dan je kan aku ni..kate je la dah tido awal..kekeke..[kantoi tak pergi terawihhh.. ;p]


wei!!semalam aku sampai opis  lambat!!sebab jalan jammed terukkkkk!!kahkah fadan muka ente...lantak lah sane..janji aku selamat sampai sudehhhh..


balik pun aku lebihkan mase sikit tau!!ecececee..bajet pekerja bagus lettewww..baguslah sangaaatttttt!!ehh??nak muntah takkk??kalau nak muntah,bek simpan dulu muntah tu..nanti batal puasa..kihkihkih..


ahhh tak de mende best pun yang boleh menambahkan pahala puasa aku..cuma ade cerita INI je la..tapi ni menambahkan pahala ke??aku bersabar,ada dapat pahala tak??tapi aku dah marah orang tu..means,dah dapat pahala,pastu kena tolak pulak ke??err..pape je la..[ALLAH lebih tahu..]


semalam aku buka lambat lagi..konon nak berhenti tepi jalan kejap,nak berbuka sebab ade kurma dalam beg.. tapi aku rase tak yakin pulokkkk..jalan dah sunyi lahh!!so,better aku terus balik rumah..lagi selamat..


hehhh semalam entah hantu gedik mane ntah yang hasut aku suruh mengade² ngan cik abang aku..dia dah ajak berbuka kat rumah dia,sebab dia pun dah bagitau ibu dia..tapi..................hantu gedik tu suruh aku balik rumah..tu yang aku terus melencong jalan balik.. ~_~"


sampai rumah,abah aku dah pelik..sebab aku bagitau abah aku yang aku nak buka dengan cik abang..aku bagi alasan kat abah aku, "dah lambat sangat lah..nanti ibu dia kate ape pulak..datang² sane terus makan..takde tolong pape pun.." ecewahh!!konon lah niat tu baik nak tolong² kannnn...


sekali kene sound ngan abah aku daaaaaaaa.. "laa pergi je la..TAK BAIK HAMPAKAN HARAPAN ORANG.." hambek kau sebijik kene..aku pulak yang terkena balik..adehhh.. ~_~"


sambil aku makan tu,aku asyik pikir je ape yang abah aku kate tu..tiba² aku rasa menyesal pulak sebab tak pergi rumah cik abang..haihhh..nak menyesal pun tak guna!!sebab aku dah sampai rumah pun,aku dah siap melantak dah punnnnnn!! ~_~"


ni kalau cik abang baca ni,mesti dia kembang hidung laju laju..sebab dia bajet dia tu kesayangan abah aku..wekkkk!!menyampahhhh..


tak tahu camne pulak arini..kang nanti planning lain,jadi lain pulak..sabooooo je lahhhh..


okey,nak siap² pergi kerja..


tata..


-end-


# notakecik : minggu ni shopping baju raya!!yeahhhh!! ^_^



No comments: