terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, August 7, 2011

# puasa : day 6

pagi² sahur macam biasa..lepas solat subuh,tido balik..heee..


tetibe aku rase panas nak mampuihhh...sebab elektrik takde pulak..grr..mengganggu proses tido aku jeee..


bila kipas dah hidup,terus baring² kat ruang tamu,sampai terlelap..aku terjaga sebab abah aku tiup wisel kat aku,suruh aku bangun..bingit telinga aku wei!!nasib lah abah korang tak camtu.. T_T


petang,kuar ngan cik abang,buka sama²..beli nasik lemak kukus kat bazar stadium shah alam,pastu lepak tepi stadium,buka kat tepi jalan..memang syokkk!!korang try la..


lepas tu singgah Klang beli barang² sikit..


hari yang meletihkan..tapi ade orang tu tiba² nak naik angin,pastu perli² aku..


okey,taknak taip panjang²..tu je..


papai~


# notakecik : i'm not in a good mood.. T_T

2 comments:

Ana Ghazali said...

hehe..hebat la ayah..tiup jer wisel..smua jalan yer..hehe

✿....rossa alina....✿ said...

hahaha sampaikan anak buah pn terikut men tiup2 wisel..