terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, August 31, 2011

shopping raya last minit ;p

woi!!orang dah raya,ni ape cite pasal puasa lagi ni??kahkah..ape nak buaaaaaaatttttttt..semalam aku malas nak update entry..ni tengah rajin,aku update la..


semalam last puasa..konon malas lah nak keluar rumah..nak merasa buka puasa ngan mak abah aku..tapi adik aku nak cari kasut,bawak je la..kang nanti ade yang nangis banyak banyak pulakkk..


cik abang temankan kita orang..boleh pulak dia cakap kat abah aku,"nak jadi bodyguard dia orang" wah wah wahhhhh...


jenuh pusing 1 PAS Shah Alam tu..penat kaki aku..haihhh..semua tak berkenan..bila ade yang berkenan,saiz pulak takde..cehh!!

tengok lah cik abang ni sempat lagi dia buat massage kat kerusi ni..haishh..penat sangat keee??


akhirnya jumpa jugak kasut ni..



tinggi macam galah la budak kecik ni..huhuhu..


lepas beli semua barang,cik abang mengofferkan diri nak belanje kita orang..weee..seronoknye aku tak payah keluarkan duit..kuikuikui..tapi kesian pulak kat cik abang sebab asyik dia je yang keluar duit untuk aku..hmm..




nyam..nyam..nyam..ayam tu aku punye..


dia orang makan burger je..hehehe..



ni muka lapar..tak sabar nak buka..hahaha..



cik abang ni taknak amek gamba betul² lahhhhh..



ohh!!gigi mereka sama lahhh!!kahkah..

dah kenyang terus balik..takde makna nak merayap tempat lain sebab masing² dah penat..dah lah cik abang tak sihat..alahaii..kesiannye..mintak²lah dia cepat sembuh.. T_T


okey,pasni nak update pasal raya pulak..hehehehe..[macam rajin je..]


tata..



# notapink : still takde mood raya..hmm.. :(