terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, October 8, 2011

saya dah berpunya..awak??

aku pelik betul lah ngan sorang mamat nih..aku rasa dia dah tau aku punya status kot??means,tunangan orang..tapi gaya dia tu lain macam jee..seram pulak aku ngan dia ni..cara dia borak² pun lain macam..menakutkan je..makkkk!!tolongggg!!


kot² nak bergurau pun,gurau mende lain la..ni gurau tak bertempat..nasib baik lah cik abang bukan jenis yang suka ambik tau sangat..tapi aku tau cik abang tu mesti jeles gak kalau aku melayan orang lain..


cop!!aku layan cuma kawan² je..takdelah sampai feeling²..yekkk..geli je nak feeling² ngan orang lain..lainlah kalau kat Johnny Depp ke..hahahaha..


sambung balik pasal mamat tu..aku dah sound dia dah kalau dia cakap camtu lagi,nanti ade orang mengamuk plak..tapi kan,boleh pulak dia tanye sape..bongok betul la..ishhh..


sekarang aku malas nak layan mamat tu..aku tengok kat fb dia pun lain macam je perangai..semua dia nak menggatal..haishhh..ape lah nak jadi..bawak²lah bertaubat..


nasib baik lah aku dapat tunang yang memahami..tu yang sayang lebih tu..kahkah..


ni aku nak pesan kat korang yang ade penyakit "gatal²" tak kira lah lelaki atau perempuan..kalau dah tau orang tu dah berpunya,toksah le nak menggatal or nak hancurkan hubungan orang lain..tak baik wehhh..


nasib baik iman aku kuat..kalau tak kuat,tak tahulah ape jadi..Nauzubillah,mintak² dijauhkan dari berlaku perkara² camtu..


korang doakan hubungan aku dengan cik abang bahagia k..aminnnn..


TERIMA KASIH.. ^_^


#notakecik : minggu ni duduk rumah diam²..bosannyeeee.. T_T




1 comment:

nieysa:) said...

kawin jgn lupe jemput oke ! (:
nak merasa nasi minyak . he he !