terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, October 7, 2011

terima kasih sebab "sound" aku..

bukan nak ungkit cerita lame,tapi sekadar untuk mengingatkan diri sendiri..or maybe untuk orang lain jugakkk..


aku bukak email aku yang lame..mak aihhh beriban² email tak baca..haihhh..so,terbaca balik email² notification dari Facebook yang PEREMPUAN tu ngate n maki aku..sedih pulak bila terbaca balik sebab bahasa yang dia guna sangat KASAR dan KESAT!!


kalau aku reveal kat sini pun mesti kawan² dia tak percaya dengan kata² dia sebab muka dia nampak baik..hmm..ehh??tu pun kalau ade kawan² dia baca la..kalau takde,memang dorang tak tahu la kan..huhuhu..


so aku terbaca satu komen kat status Facebook aku dari salah sorang kawan PEREMPUAN tu,sungguh mendalam kata² dia..

"Lau hubugn lhir krna air mata org len..blm tntu bhgia ag.. [via Celcom SMS]"


maksudnye ape tu??aku faham dengan ape yang dia nak maksudkan tu..tapi bagi aku itu cuma tuduhan yang entah pape..


bahagia atau tak bahagia tu terletak pada diri si lelaki atau si perempuan..bukan atas sebab orang lain atau air mata orang lain tu..


even sakit mana hati seseorang lelaki atau perempuan yang cintanya ditolak,kalau dah namanya takde jodoh,nak buat camne kan??kalau paksa pun belum tentu bahagia..


dan setakat ni,aku dengan cik abang BAHAGIA..Alhamdulillah..


tu lah akibatnye kalau meluahkan masalah dekat orang yang salah..pastu orang tu tanpa tahu ape yang berlaku melakukan tuduhan yang entah pape kat orang lain..kan dah menimbulkan fitnah tu namanye..


kalau tak tahu cerita sebenar,baik jangan masuk campur..kan??


cerita tu dah lame dah tapi kesannye sangat mendalam bagi aku,aku ingat sampai sekarang weh..nape ntah aku tak boleh lupa dengan ape yang "orang tu" kate kat aku..hmm..


opppssss!!ni dah terlebih² dah..haishhh kalau cik abang baca entry ni,mesti aku kena bebel..hehehehe..sorry ye cik abang..kadang² "cerita lame" tu datang tanpa diduga..bukan sengaja..maybe ini sekadar untuk dijadikan peringatan untuk diri sendiri jugak..supaya lebih BE CAREFUL.. 


kalau cik abang marah jugak,mintak maaf yeeee.. T_T


-end-


#notakecik : berdebar² pulak nak tau pasal Belanjawan 2012 jap lagi..



5 comments:

Hana Soffelia said...

Biasalah, mulut org mana blh tutup. Just ignore them. Selamat berbahagia selama-lamanya. ^_^

yusuf mujahidin ™ said...

Asalamualaikum

perpisahan tu berat sebenarnya.
dan bila soal 'tiada jodoh' dan redha tu lebih senang diungkap di mulut tapi tidak penerimaannya di hati.

moga si dia yang berkata tu dapat menerima takdir Allah perlahan-lahan. kita doakan.

:)

inshaAllah

Qaseh dalia adelia said...

=) yang penting jaga hubungan tu baik2 ..

Ekmi Rabat said...

lama-lama orang tu akan faham sendiri. dah takde jodoh nak wat cmna semuga awak berbahagia yea :)


My Latest Entry: Saya akan cuba buat surat sokongan. @_@

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

pedulikkan dgn apa org nk ckp yank.. yg penting yu ngan 2nang bahagia... kebahagiaan bkn terletak kt tangan die tp kena byk2 berdoa kt Allah s.w.t..

[pesanan ikhlas dari chumel mummy to be]