terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, November 21, 2011

boleh jadi gaduh kalau bincang pasal kawen.. (_ _!!)

macam dah terbiasa,kalau pukul 8 malam je mesti family aku akan berkumpul depan tv..tapi arini cuma ada aku,abang aku,abah n mak aku je..


mula² bincang pasal majlis pertunangan abang aku yang dirancang akan diadakan bulan depan..haihhh tu biar dia bincang dengan buah hati dia lah yeee..sebab aku pun banyak nak pikir gak ni..hahahaha..


pastu bincang pasal majlis perkahwinan aku pulak..banyak gak yang ktorang bincang..tadi pun hampir² jugak aku nak gado ngan mak aku..hahahaha..macam lawak plak..mak..oooo mak...nanti bincang lagilah yeee..


alahai..cara kita ngan parent kita ni bukan sama..aku nak buat camni,mak aku nak buat lain plak..pastu abah aku nak buat lain plak..uwaaaa..pening kepalaaaa..#serabut!!


nak kawen ni kena plan betul²..kalau silap sikit je,takut terover budget..kan dah merugikan je tu..tak baik membazir..kan??kan??kan??heeee..


daripada terus serabut,baik bincang lain kali..lagipun bola dah start tadi,so,tak dapat nak concentrate..kikikiki..


okey,kena buat checklist la lepas ni..hahaha..tapi aku simpan sendiri checklist tu..malu plak nak tepek dalam blog..hew hew hew..


ehh aku tersenyum lebar sebab Malaysia menang bola tadi..fuhhh..rasa nak pengsan je mase Baddrol Bakhtiar gol penalti..bola tu main² plak ye..


ehh??ni pehal tetibe cite pasal bola??hahahaha..seksaited sangatttttt..


okey,esok kerja..mahu tidur!!selamat malam semua..


#notakecik : mesti semua tidur sambil tersenyum kan??weee..aaaauuummmm!!


4 comments:

syazliyana hakimi said...

pe kes nak gaduh2 ni.hehehehehehehe

✿....rossa alina....✿ said...

gaduh2 manja ngan mak je..hahahaha.. ;p

Mizz ErMa said...

wah, da nak kawen ker? nnt jgn lupa jemput..chewah..hehe

✿....rossa alina....✿ said...

Mizz ErMa : yeap..nak kawen dah..heeee..insyaALLAH jemput k.. :)