terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, November 10, 2011

serabut n serabai pikir pasal kawen #_#

Assalamualaikum..


heyy heyy heyy morning u ollsssss...busy keeee??ke tengah buat² busy??kikikiki..pape lah janji buat kerja yeee..ni aku nak curi masa sikit..


aku tengah serabut ni haaa..pasal ape lagi..kompemlah pasal kaweeennnnn..uwaaaaawawawaaaaa.. T_T


tarikh dah ade,planning dah buat,tapi preparation ape² pun belum start..baju nikah pun tak hantar kedai lagi..kang kalau buat awal²,nanti tak muat plak..almaklumlah..badan aku ni kejap² mengembang,kejap² menguncup..haihhhhh..


tapi kalau tak buat sekarang,takut lambat siap pulak..manelah tau kedai banyak tempahan ke kaaaannnnnn..lagipun susah nak cari kedai yang cantik jahitannye..selalu mak aku yang jahit baju kurung..ni baju nikah,mak aku tak reti nak jahit yang berfesyen² gitteewwww..so,mak surrender.. T_T


aku pun tak tau nak buat pattern ape baju nikah tu..mase tunang aritu aku tempah jahit kat Plaza Alam Sentral (PAS) Shah Alam..tapi dia jahit tak besttttt..situ memang banyak kedai jahit tapi tu lah..susah nak cari yang jahitannye cantik n selesa di pakai..


arghhhh!!lame² malas aku nak pikir..lantaklah sane..jangan aku pakai baju tido mase nikah sudaaahhhh..kuikuikui..


aku nak google gambar² baju nikah kat internet jap..manelah tau kakak aku baik hati nak jahit baju nikah aku..kihkihkih..jangan mareeee ye kak..


cantik tak kalau aku pakai camni..kikikikiki.. sumber : SINI



okey,tata..


#notakecik : pening kepala @_@

5 comments:

mizzkechique said...

byk bnda nk buat kn.. huhuhu.. ssh gak nk kawen ni..

nurkaloi said...

kelaasss
cantik jerk sis
ape2 punn survey dulu laaaa kann
dah betul2 berkenan baru laa tmpah

Cik diLLa a.k.a pemilik BLog said...

dila pun tgh pening..nak wat mjlis bertunang..bru tunang,kawen mesti lg pening!hee~

sharamli said...

Cantik je teng0k yang tunang ari tu...hu3..

syazliyana hakimi said...

pakai baju tidor time nikah pun okey pe..janji nikah.hahahahahaha