terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, December 4, 2011

banyaknye dugaan.. T_T

betul kate orang..dugaan nak kawen ni banyak..tapi bagi aku,dugaan aku dengan cik abang ni tak nampak lagi..means,bukan nak kate takde langsung dugaan tu..ada tu memang ada,tapi belum teruk lagi lah..huhu mintak² dijauhkanlah dari dugaan yang teruk²..


maybe sebab awal lagi..planning kawen tengah tahun depan,tapi dah prepare awal²..hikhik..tak sabo lettewww..bukan tak boleh nak prepare awal kan??ade ke yang kate takboleh??haishhh..lagi digalakkan kot??ihik ihik.. *ketawa gedik


kebanyakan orang yang aku tanye,biasanye dugaan yang paling ketara adalah bab kewangan..haihhh..boleh serabut wei bila pikir pasal duit ni..kalau tak cukup,mane nak korek??


sebab tu lah digalakkan buat persediaan awal,kan??aku yang dah buat persediaan awal pun still serabut lagi..takut² lah ada yang terkurang..lainlah kalau dapat sponsor dari mane² pihak..err..ade yang nak sponsor wedding aku tak nanti?? (--")


aku rasa macam nak settlekan cepat² je..ehh!!jangan cakap aku ni menggatal plak..haihhh..selagi belum sampai waktunya,fikiran aku ni asyik kusut je..rasa macam nak majlis tu cepat² settle,dah tak payah nak pikir pape lagi dah..tapi lambat lagiiiii.. T_T


ishh fikiran kusut pun,makan still banyak gak..ohh tidakkk!!aku ni kalau stress,memang kuat makan woooo..alamak..kalau aku gemok,mampos aku jadi tak lawa pakai baju pengantin..hik hik..


argghhh!!aku rasa macam nak jerit kuat² je..tapi nanti mak abah aku ingat aku ni mengigau plak..dah lah semalam aku mimpi majlis tu dah berlangsung tapi aku tak siap pape lagi..maaakkkkk!!nasib baik mimpi.. ~_~"


ya ALLAH,permudahkan urusan kami..korang doakan semoga semuanya berjalan lancar ye..THANKS!! 


#notakecik : tadi kata nak tido,bila pikir pasal kawen terus tak boleh tido.. T_T

4 comments:

desperate mama said...

insyaALLAH... semuanya akan berjalan lancar... :)

✿....rossa alina....✿ said...

desperate mama : thanks kak..huhuhu.. :)

✿f!sHa:- m0mMy To bE✿ said...

insyaAllah sumenye dipermudahkan... klu ada pape yg ko nk tanye, ak bole tlg... jgn malu2 kay... hehehhe

umie mia said...

adat nak berkahwin pasti ada dugaan.. tu semua proses nak mematangkan diri.. dah kawin nanti pun pasti ada dugaan.. hidup kita ni memang tak lari dari dugaan.. tapi jangan risau sebab setiap dugaan itu pasti ada hikmahnya cuma kita kena tanganinya dengan baik ^_^