terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 16, 2011

dapat Prosperity Burger..nyam nyam nyam.. ^_^

semalam kan kite kan merajuk ngan orang tu..sebab orang tu buat kite bengang..kite penat tunggu lame tau..orang tu janji ngan kite,nak pergi makan sama² tapi buat kite tertunggu² pulak..so,kite benganglah..


kite kol²,sms²,bbm² semua tak terjawab..tau daaaaaaaaahhhhh..mesti orang tu tido..kalau penat sangat kenapa nak ajak keluar makan sama² jugak??kan buat penat je kite tunggu lama²..uhuk uhuk..kite geram sangat!!malas nak tunggu lama²,kite terus balik.. T_T


lama betul orang tu tido,sampai pukul 10 malam,dia langsung tak cari kite..iskk isskk..sedih!!,pastu tiba² orang tu reply kt Twitter kite,tanye "dah makan ke" kite jual mahal kite tak reply pun tapi perut kite lapar giler mase tu..sampai rasa pedih...isskk isskk.. T_T


kite lepaskan geram n bengang kite,kite membebel sorang² kat orang tu,bagi sms bukan²,cakap merapu kat orang tu,nak mintak kene pujuk kononnye..tiba²..jeng jeng jeng..........

























"nak mcD tak??"





























dalam hati kite dah lompat² sebab ade orang nak belanje kite,tapi kite jual mahal jugak sebab hati masih panas..panas..n panassssssssss.. #_#


tapi lame² kite tak boleh tahannnnn sebab lapar sangat..terpaksalah kite turunkan ego kite tu kite mintak orang tu belanje Prosperity Burger..hew hew hew..padan muka orang tu kena belanje..


 


takpelah,nasib baik Prosperity,bukan Kenny Roger's..terima kasihlah sebab belanje kite ekkkk..pasni buatlah lagi..boleh mintak yang lebih mahal pulak..


okey,kite geli bahasakan diri kite ni as "kite" eww eww muntah laju laju..takpelah sekali sekala nak menggedik ape salahnye..bhaaahahahaha..


okebai!!


-end-



#notakecik : kompem dah gemok balik sebab makan burger pagi² buta.. @_@

4 comments:

hajarus said...

prosperity???? wahhhh nak jugakkkk...

hajarus said...

prosperity???? wahhhh nak jugakkkk...

Shawn Razaleigh said...

hahahaha. amboih. dgr mcD hilang merajuk.heheh


teringat zaman bercinta dulu.

sPeCiAL oNE said...

sweet laa...=)