terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, January 8, 2012

"body adik cantik.." ┒(⌣˛⌣'')┎

sengaje je aku post entry ni tengah² malam(?)..sebab aku malu ngan tajuk entry tuuuuuu..eww eww..kebetulan pulak mata aku ni susah nak lelap..kenape ntah..haishhh..




petang semalam aku ngan cik abang ambik baju nikah yang ktorang tempah jahit aritu..awal pulak akak tu siapkan baju tu..padahal majlis lame lagi..huhuhu..takpelah, prepare awal²..mintak² badan aku tak naik aka gemokkkkkkkk.. (╥﹏╥)




lepas fitting baju, tengah siap² lilit selendang boleh pulak akak tu cakap "body adik cantik..takpe.." mak aihhhh..akak ni perli aku ke ape??taulah badan aku ade lemak² terkumpul..wuwuwuwu.. (╥﹏╥)




dahlah akak tu cakap depan cik abang..ape lagi,kemain lagilah cik abang tu perli..sudahnye,aku pulak kena bahan ngan cik abang..sampainya hatimuuuuu..  (╥﹏╥)




takpe,lepas ni aku sapu losyen mustajab hari²..kompem lemak kat badan aku ni boleh hilang..hue hue..nak kurusssssssssssssss..eh,tak pun mane tau boleh jadi macam Nora Danish kan??hikhikhik..


tata..



#notakecik : sudah mengantuk!! @_@


2 comments:

EnciK AxixOu said...

sy pown pakai bnde 2 . tp x slim cm nora danish la . cme taf cm adi putra. hahahaha

Muna rahimah said...

Haha . die bkn perli . tapi puji laaa . akak neh cantik :)