terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, January 26, 2012

doorgift untuk wedding

kat kepala otak aku ni asyik terfikir je pasal doorgift untuk wedding aku nanti..haihh.. (˛'')




aku dah google dah memang ade banyak jugaklah jenis doorgift yang orang bagi untuk wedding, sampai aku jadi pening n serabut tak tau nak bagi ape..hew hew hew..




sekarang kat kepala otak aku cuma ade 1 je..ehem ehem..tapi rahsialahhh..mane boleh bagitau..har har har.. :p




okey,nak google lagi ni mane tau ade yang lagi comel..comel??jeng jeng jeng..hihihi..tata~ 




#notakecik:sakit tekak ()

7 comments:

♥ Cik Zack's ♥ said...

weeee msti comel jek kan ;))

Prince Halilintar said...

bagitaw lar pe die...hahah:p

Liya Laa said...

berahsia jer awak nie.

Aflina Affandi said...

nak kawin dah ke? jgn lupe jemput kite tau. hihihi

nurkaloi said...

haaa bagi door jerk hehehe

✿....rossa alina....✿ said...

♥ Cik Zack's ♥ : comel²..hehehehe.. :)

Prince Halilintar : taknaaakkkk..SECRET!!hahahahaha.. :p

Liya Laa : kenelah berahsia..baru surprise..wink wink.. :)

Aflina Affandi : insyaALLAH sy jemput nanti k..hihihihihi.. :)

nurkaloi : hahahaha buat lawak je nurkaloi ni tauuuuuu.. :D

kay_are said...

tak reti sangat hal2 wedding ni.. doorgift tu ape?? @.@