terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, January 10, 2012

jangan ego,nanti menyesal

okey,tajuk entry ditujukan untuk diri sendiri..yes!!jangan terlalu ego..lagi² bab perasaan..haihhh..asyik nak ego je aku ni..ikutkan perasaan sangat..dush!!dush!!dush!!




pernah tak korang buat sesuatu sebab ego, tapi dalam hati kata JANGAN!!TIDAK!!TIDAK!!tapi,korang buat jugak..mesti pernah kan??




aku tanya korang ni sebab aku pernah buat..lagi² ngan cik abang..hue hue..biasalah kan kalau setiap pasangan tu mesti ada gaduh², merajuk², sedangkan lidah lagi tergigit..awww..




okey, aku mengaku aritu aku ada merajuk ngan cik abang pastu aku bebel banyak² kat dia sampaikan dia tak sempat nak reply ape yang aku bebel n aku taip² lagi kat BBM banyak² sampai dia malas nak layan aku pastu aku merajuk lagi pastu aku marah² sampai dia rasa bengang n ignore aku.. :(




pastu aku pulak yang bengang sampai aku delete dia kat BBM..n aku MENYESAL!!menyesal sebab delete BBM cik abang..tu lah,ikutkan perasaan sangat..EGO..kan dah menyesal..padan muka kat diri sendiri.. T_T




tapi tak sampai 1 jam aku add balik sebab tak biasa kalau tak borak ngan dia pastu dia perli aku, pastu aku terasa n aku delete dia balik pastu aku sambung merajuk.. (--")





=





=





=





=




=




bosan..bosan..bosan..tak biasa pulak kalau tak BBM ngan cik abang..lantaklah dia nak perli ke ape ke aku tak peduli so, aku add balik..har har har..




bila dah add, terus baik..dah takde merajuk² or marah²..ececececee..menyampah..kan aku dah kate,aku ngan cik abang ni kalau merajuk kejap je..takde sampai berhari²..tapi tak tahu lah kalau dah kawen nanti kan, mintak² takdelah sampai berhari².. (-,-)




pasni aku kena kurangkan marah aku ni la..haishhh..nak kena jadi penyabar..masalahnye,boleh ke?? (--")




InsyaALLAH boleh.........................kot??




tata..





#notakecik : nak release tension.. #_#

3 comments:

aniswany said...

hihi..org pompuan mmg cmni yunk..
pikir2 blk lawak je kan =D

desperate mama said...

hahahahaha.... sebelum kawen, merajuk lah banyak banyak.... sebab... lepas kawen, memang dah tak kuasa nak merajuk... sebab diorang dah tak layan....

✿....rossa alina....✿ said...

aniswany : HAHAHAHA mmg lawak pun bila ingat balik..kikikikiki.. ;p


desperate mama : ye ke kak??alamak,kene biasekan tak merajuk la ni ye??hihihihi..