terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, January 15, 2012

[PREPARATION WEDDING] tukar kasut pulakkkk.. ^_^

disebabkan semalam takde mood nak beronline²,so entry untuk semalam tertangguh ke hari ni dan pagi ni aku TERrajin plak nak menghapdettt blog..kuikuikui..




yang aku nak story ni bukan aku tukar kasut ngan orang lain..takdenye nak tukar kasut ngan orang lain tu haaa macamlah saiz kasut same..ni aku nak story pasal hantaranlah..wink wink..TERsuka sekejap!!




sebelum ni kasut hantaran untuk aku, aku dah cari dah..memang dah beli dah pun..cantik tu memang canti tapi aku rasa macam taknak buat jadi hantaranlah..tukar!!tukar!!sebab tak sesuaaaaiiiiiiiii..terlampau CANTIK sangggatttt..kahkahkah..tu sesuai untuk nikah je nanti kot..sebab sama warna dengan baju nikah..




kalau kena nikah kat masjid, bolehlah pakai kasut tu nak pergi masjid nanti..tapi kalau nikah kat rumah, pakai kaki ayam je lahhhh..har har har..ehh..ehh..boleh pakai untuk posing² jugak kan??kuikuikui..posinglah sanggggatttt..




untuk hantaran, tukar kasut yang lain..takda mewah sangat, just simple je tapi bila pakai selesa jugak..yang pilih kasut tu cik abang pulak kan..memang lagi terase specialnyeeee..peewit!!peewit!!hahaha..




nasib baik cik abang tak marah..sebab yang jadi tukar bayar kasut tu,dia..aku jadi tukang pakai je..kihkihkih..takpe..takpe..cik abang tak kisah..sebab nanti aku jadi wife dia jugekkkkk..hehehe..


 
kasut kawen Ezlynn.. [pehhh..kasut camni dah RM20,000??RM200 pun aku dah telan air liur..*gulp*]


lagi 6 bulan majlis tu aku rasa macam lame lagi..tapi bila dikira² balik macam kejap je la pulak..makkkkkk!!okey, nak tengok² lah ape yang kena buat lagi ni..




tata~





#notakecik : pagi² buta aku diserang keciritan kebiritan penat aku ulang alik masuk jamban nasib baik pagi ni dah okey.. @_@

3 comments:

Lelaki Ini said...

enam bulan tue kejap giler

☻UsaGi NaNa☻ said...

kwn sy mse nikah bln lps kn die jahit manik kt kasut die sndiri. die beli murah je cm 60below la..pastuh die tmbh2 manik. ada kot gmbo tuh. or xde.huhu~ siyes. lawa cm tuh gak la kasut die.puas hti tgk sbb die jahit sndri.

✿....rossa alina....✿ said...

Lelaki Ini : alamakkk terus rasa kejap plak..aiyooo..


☻UsaGi NaNa☻ : nak jugak buat kasut letak manik2 tp xretila pulok...huhuhu..