terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 18, 2012

[PREPARATION WEDDING] HIV test + hantar borang

oleh kerana abah aku dah bising² sebab belum buat HIV test, so aku ambik keputusan nak pergi buat jugak..




mula² aku call klinik kerajaan nak tanye camne procedure HIV test ni..ingatkan nak buat satu tempat dengan cik abang..ye la sebab ktorang tinggal satu daerah je cuma lain kawasan..bila tanye kat klinik, dorang bagitau kene buat kat klinik yang berhampiran dengan rumah..




hmm tak kisahlah asalkan dapat buat HIV test tu..aku bagitau cik abang mintak dia buat hari yang sama kat tempat dia..kalau settle cepat,bolehlah terus pergi hantar borang permohonan pernikahan tu..




nasib baik cik abang boleh ambik half day,..yang aku ni,terpaksalah emergency leave..ingatkan appointment untuk HIV test tu kena buat esok ke, lusa ke, rupanya hari tu pun boleh..




dah alang² dapat buat HIV test aritu jugak, aku pun buat je la appointment hari tu pukul 2 petang..sebab aku malas nak apply cuti lagi..nanti habis pulak cuti aku.. ;p




nak menunggu ke pukul 2 tu punyalah nervous..yelah,ni kan HIV test..risau jugak kan kalau tibe² doktor cakap "awak HIV positif" memang pengsan kat situ jugak..




mase test tu aku doa banyak² moga² aku punya darah normal..Alhamdulillah, bukan positif..rase macam nak lompat² kat situ jugak..ngehhh²..




aku settle buat HIV test, cik abang pun settle jugak..lepas tu terus pergi rumah cik abang pick up dia sebab dia punya borang permohonan nikah belum lengkap..kene jumpa imam tempat dia semula nak mintak cop..





bila semua dah settle, terus pergi Pejabat Agama Islam Daerah Klang hantar borang..aku punye borang memang dah settle dah..abah aku ajak jumpe imam malam hari ape ntah aku pun lupe..sekali ngan abang aku sebab dia pun nikah tahun ni jugak..hihihi..




okey, dah settle semua..lepas ni dah boleh renjis renjis di pilisss..hik hik.. 




semoga segalanya dipermudahkan..amin.. :)




#notakecik : sebenarnye banyak lagi yang belum siap ni.. (--")

No comments: