terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, May 31, 2012

[PREPARATION WEDDING] dah beli cat bilik!!

oh okey!!lepas ni kompem asyik ade je entry pasal preparation wedding aku..hakhakhak..kalau bukan aku punye,sape lagi kan..nebes aku nyah..lagi sebulannnn.. @_@




baaaaaannyyaaakkkk tak siap lagi sebenarnye ni..semalam petang,mase balik kerja baru je beli cat bilik ngan cik abang..beli warna..warna..warna..emm warna ape ntah aku pun bukan reti pasal cat..kihkihkih..




tak sempat nak cat semalam..aku rasa hari ni pun tak sempat nak cat jugak kot..sebab nak pegi carik barang ngan cik abang..esok,tak tau la pulak sempat ke tak..sabtu,nak pegi carik barang lagi..ahad abang aku nikah..kalau asyik tak sempat je,bila ntah nak cat..aiyooo.. T_T




 hueee tetibe jantung aku berdegup laju laju ni napeeee..hishhh..apesal ni??(--")




hmm..kena arrange masa betul² ni..kalau tak nanti jadi kelam kabut pulak kan..ya ALLAH..permudahkan segala urusan kami..amin.. (:




#notakecik : sakitkan hati sendiri je, buang masa.. *tetibe*
 

3 comments:

suzie said...

la...dah beli ker...aku baru nak rekomen kat kawan aku keje kat kilang cat KCC...dia boleh kasi murah...

BP Boy said...

all the best k miszrossa!!
btw, miszrossa pandai ke ngecat?? jgn bilik tu jd mcm tadika dah la.. hehe

✿....rossa alina....✿ said...

kakak : ko lambat bagitau..huhuhu..

bp boy : ape susah..cat je la..hahahahahaha..