terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, May 29, 2012

[PREPARATION WEDDING] lagu dalam video...???

eh??ade entry lagi..kahkahkah..baca jelah ye..kalau taknak baca takpeee.. *majok*




okey,entry ni nak citer pasal...............ermm..bukan citer,tapi nak tanye koranggggg!!huhuhu..aku dah tempah OV untuk nikah nanti..tapi kan,aku tak tau nak pilih lagu apa untuk dimasukkan dalam video tu nanti.. :(




puas aku fikir dah ni ha sampai naik pekak telinga aku dengar lagu sebab nak carik lagu yang best²..haihh~




mula² plan nak letak lagu penghujung cintaku by Adel n Pasha tu ha..tapi tapi tapi lagu tu macam dah biase dengar jeeee..bosan la pulak.. (--")




so,aku nak tanye pendapat koranggggg..lagu ape yang sesuai nak letak..segala kerjasama korang didahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih..




sekian terima kasih..




ni pe jadah jadi skema pulak ni..err..k bai bai bai~





#notakecik :sambung buat kerja....................................

4 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

lagu ombak rindu je.. hahaha

✿....rossa alina....✿ said...

ombak rindu??takmooooooooooooooooooooooo!! T_T

suzie said...

lagu..i do...i do...do do do do...penyanyi tak tau...

♥e'in♥ said...

dh lame xdtg sini.. tup2 tuan blog dh nk kawen.. huhu.. cube gune lagu nie, karena kamu cuma satu - naif