terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, May 11, 2012

[PREPARATION WEDDING] mimpi ngeri

erkk!!ni pehal ade bau busuk ni??eee..mucuk..eh,jap..bau badan aku lah..kihkih..baru lepas aerobic..ooppsss!!tak perasan plak sebab selalu wangi je..hikhik.. :D





DUSH!!





ni sudah melencong..okey,iklan je tadi..actually nak story pasal mimpi ngeri..yup!!mimpi ngeri berkenaan dengan wedding..uwaaa..seram wooo..





bukan sekali je mimpi,tapi berkali²..macam aritu aku mimpi mak andam tak datang,khemah takde pacak lagi..semua macam takde lagi..pastu bila bangun tidur bernafas laju laju sebab penat nak fikir tu mimpi or realiti..nasib baik memang mimpi..





tu baru satu,ade lagi aku mimpi pasal baju nikah aku tak siap lagi..lagi lah lemah..susah hati aku dalam mimpi tu..bila bangun tidur je,terus nangis sebab ingatkan tu realiti.. T_T




penatlah kalau asyik mimpi ngeri je..selagi tak settle semua tu,selagi tu lah mimpi ngeri je manjang..haihh..





eh,tajuk entry pasal preparation wedding..tapi ni bukan preparation kan??heee..em,takpelah.terima kasih sudi baca..




tata~




#notakecik : sakit kepala lagilah.. @_@

1 comment:

Cik Tqah said...

fuh..mesti penat kan mimpi cmtu..skang ni before tido pon pk mcm2..huhu