terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, May 29, 2012

[PREPARATION WEDDING] tudung nikah....(cont.)

oh!!ade sambungan pasal tudung nikah..hikhikhik..nak jugak tu kan ade sambungan..macam cerita kat tibi lah plekkkkkkkkkk..




emm..okey,yang pasal tudung nikah tu kan,sebelum ni aku memang taknak pakai yang ade awning sebab nanti macam susah plak nak emm emm emm..ngaaahahahaha..eh??pikir apelah tu..




mula² memang taknak yang ade awning tu tapi aku dah give up sangat..so aku belasah je la beli..malas aku nak pikir dah..haihh..asal ade,tutup aurat,dah!!




asalkan muka tak nampak bulat..hikhik..




okey,takde gambar. tu je nak story mory..tata~




#notakecik : eee..meluatnye!!

1 comment:

hanisah said...

boleh try pakai shawl..refer blog nisa