terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, May 10, 2012

[PREPARATION WEDDING] veil untuk nikah

semalam tiba² je nak tanya kat akak andam untuk wedding aku nanti pasal veil nikah..sebab aku rasa akak tu pernah bagitau,kalau nikah kena sediakan baju sendiri..so,kalau baju sendiri,maknanya kene sediakan sendirilah semua untuk nikah..kan??eh,tapi memang selalunya camtu kannnn..eh,pape je lah~




baju nikah memang dah siap lame dah..gambar baju??err aku takde masa nak amek gambarlah!!kahkah..tunggu je la harinya..toink toink..




okey,sambung cerita pasal veil.alkisahnya,aku tanye kat akak tu veil untuk nikah kene beli sendiri or memang dah disediakan..so akak tu jawab,"sendiri"..erkkk!!




ya ampuuuuuuuuunnnn..terus rasa susah hati dan terus bagitau cik abang pasal veil tu..haihh nasib baik aku ada niat nak tanya kat akak tu..kalau tak,kompem time nikah nanti takde veil..macam pelik je. (--")




nak dijadikan cerita,semalam balik kerja je cik abang ajak pergi cari veil..yahuuuu..baiknyeeee cik abang aku sebab nak belikan..hihihi..tenkiu..tenkiu..jenuh aku pusing² kat Plaza Alam Sentral tu cari veil yang berkenan..4-5 kali aku pusing² ngan cik abang.. 




pastu stress sebab tak jumpa pun..ke,aku salah pandang??ke veil tu main cak cak ngan aku??haihh..penat berjalan,pastu rasa lapar..so,makan dulu..




lepas makan sambung carik pusing² balik tempat yang sama..lastly,ajak cik abang masuk kedai sekali,terus dapaattt!!yeehaaaa..agaknye veil tu nak jugak cik abang yang tengok kot??kihkihkih..




harga pun agak berbaloi sebab orang kedai tu bagi murah,then aku beli je lah..ngehhh3..gambar veil??err..aku tak sempat nak snap pic..lalalalala~




okey,settle pasal veil..dah boleh rasa lega..heee..




#notakecik : sakit perutlah pulak.. :)


2 comments:

KuNanGKuNanG said...

sy lak skrg dlm proses persiapan tuk majlis tunang hujung bulan ni..:)

✿....rossa alina....✿ said...

KuNanGKuNanG : WAHHHH AWAK NAK TUNANG EHHH..SEMOGA SEGALANYA DIPERMUDAHKAN..HIHIHI.. :)