terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, June 12, 2012

engagement sepupu cik abang [GAMBAR]

hari sabtu aritu pergi perak, hantar sepupu cik abang bertunang..hue hue sangat letih wooo sebab aku kena drive pergi dengan balik..cik abang gedik taknak drive.. T_T




jalan macam roller coaster..bengkang bengkok..kene ada mental ngan fizikal yang kuat!!ecewah..hihihi..Alhamdulillah selamat sampai dan selamat pulanggg..




eh,ni entry yang banyak banyak banyak gambar tau!!so,aku malas nak taip banyak²..har har har..ok jom tengok gambar!!yeehaaa~

























okey, tu je..semoga korang tabah menghadapi dugaan sepanjang korang bertunang ni eh.. ^_^



#notakecik : my big bos belanja ayam golek..yammyyyyy.. :)

4 comments:

Sally Yatiey said...

Cantiknyaaa :D hee

Liya Laa said...

cantik baju die..ambk bridal mane ek?

✿....rossa alina....✿ said...

sally : memang dia cantik..mekap pun cantik jugak..

liya : tak tau la dear sebab dia dok perak,sy dok selangor..sy dari pihak lelaki so xtau dia amek bridal mane tapi baju dia memang cantik sangatttt!! :)

KuNanGKuNanG said...

sama cantik sama padan..plamin tunang pun cun...:)