terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, June 18, 2012

majlis resepsi................................................abang aku

semalam majlis resepsi untuk abang aku..dorang buat kat IKRAM..seram kalau ikut orang,yela kot² tersalah jalan kan..kereta kat highway tu bukannye sikit..pulaknye warna kereta same..nasib baik kereta depan ade reben..eh,kereta aku sekali ada reben..haaa senang sikit nak carik..takdelah sesat..




okey,dah selamat sampai..pok pok pok pang pang pang..cenggitulah bunyik kompang..sakit telinga mak jemah sebab berdiri betul² depan budak kompang..cube bayangkan kompang dalam dewan..bergema tau..hue hue tapi rase macam best plak bunyik kompang ni..hehehhhh..




mulalah tu kan berangan kat majlis sendiri nanti..kihkihkih..gatai..oh!!kat majlis abang aku tu tak sempat nak snap gambar banyak²..sebab perut mintak di isi..lapar banget dari pagi tak makan pape..huhuhuh..




eh??aku baru perasan aku tak buat entry pasal solemnization abang aku lah!!hahahaha..alahai,tak perasan..ingatkan dah buat..penat je aku edit gambar tapi tak upload kat sini..ade edit ke??hehhhh..




dah,jom tengok gambar..tapi tak banyak pun..huhuhu..zasssssss~

gambar ni culik dari adik aku punye album

hensem ♥ cantik

err..tu je gambar..hikhik..nak upload banyak² tak sempat..nak balik cepat arini sebab puasa..hihihihihihihi..




tata~




#notakecik : lambatnye nak buka.. @_@

No comments: