terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, June 25, 2012

[PREPARATION WEDDING] alkisah pre-wedding kononnyeeee

pre wedding..HAHAHAHAHAHA..tak pernah terlintas pun nak buat pre wedding..entah kenapa gatal sangat kan nak buat..ngengada betul..dahlah kayu..depan kamera jadi kaku. (--")





takpelah,sekurang-kurangnye aku ade pengalaman nak main posing² even rase macam..erkk!!photografer dah okey,cuma aku je yang entah pape..cik abang pulak memang suka buat muka pelik²..haihhh..





dah,tu je gambar yang aku culik..nak tengok lebih² tengok kat SINI. lepas tengok jangan gelak.






tata~




#notakecik : monday bluessssssss~

No comments: