terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, June 25, 2012

[PREPARATION WEDDING] baju nikah

nak cerita pasal baju nikah lagi boleh tak??hue hue..




masa dapat baju aritu,aku try pakai,kain memang ngam² je..pastu aritu try pakai tetibe jadi sempit,eh bukan,jadi pendek..eleh!!sukelah tu kalau aku cakap makin sempit..kan??ceit!!




bukan makin sempitlah..tapi makin pendek..pelik betul..selalu orang lain pakai makin sempit,tapi aku pakai makin pendek..makin tinggi ke ape aku ni?? (--") aku test pakai kain tu tetibe je jadi pendek..




uwaaa..sedih wooo..tapi,sedih tu dah takde dah..sedih kejap je..kihkihkih..sebab mende ni dah settle 2bulan lepas...............kot??tak ingat.




kakak aku dah alter dah kain nikah tu..even nampak cacat sikit tapi bila pakai ngan baju still nampak okey..lagipun kain tambahan tu kan tertutup..so takdelah nampak..




pastu kan,kakak aku ni entah nape baik hati sangat nak tambah manik² kat baju nikah aku tu..dia kate baju tu nampak kosong..kalau tambah manik nanti baru nampak cantik sikit..yelah cik kak oi..asalkan baju aku siap sebelum tarikhnye ye..kang aku nikah pakai tshirt ngan kain batik plak.. LOL!!




kelmarin try pakai lagi sebab takut jadi lain pulak..tapi tapi tapi...........................bila dah pakai satu set tu nampak cantik pulak..KAHKAHKAH.. *dush!! baru je nak posing depan cermin lame² dah kene perli ngan kakak aku, "tak boleh pakai lame² nanti serinye tak nampak.." uwalaaa~




takpelah,lagi berapa hari je ni nak pakai baju nikah..heee..tetibe rasa neves plak..




dag dig dug~




tata!!




#notakecik : malas nak buat keje..boleh tak??HAHAHHAHAHA~

No comments: