terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, June 12, 2012

[PREPARATION WEDDING] kad kahwin


lagi berape minggu ni haaa sekarang baru nak busy edar kad kawen..penat mak jemah main taip2 alamat rumah tauuuu..




emmm sorrylah ye kawan kawan yang dok dekat dekat tu..aku betul betul busy sangat sampai takde mase nak bagi kad kawen kat korang by hand.. :(






minggu ni lagiiiiiilahhhh busy..aduhhh..terpaksalah aku gagahkan diri jugak..cepatlah semua ni settle..bukan sebab dah gatal nak kawen tapi,taknak serabutkan kepala lagi dah..haihhh..




semua nak buat dalam waktu yang sama je kan, memang penat sangat sangat sangattttt.. T_T sape sudi tolong aku ni??




tadi baru je lepas proses menampal alamat rumah,jap lagi nak tampal setem pulak..sori lah ye kalau nama korang tu ade yang tersilap taip sebab sebab sebab aku dah tak ingat full name korangggg!!hihihihi..nak tanye tapi asyik terlupa je..makan kepala ikan banyak sangat agaknye aku ni..LOL..




okey,dah penat menaip ni..mata pun dah ada tanda tanda suruh pejam..so,better stop sini dulu..lain kali sambung lagi..[ayat bajet artis] 




tata~




p/s : eh,ni entry malam tadi..pagi ni baru nak publish.ok.




#notakecik : pagi pagi dah mengantuk.. @_@


1 comment:

Cik Ain said...

Tak pe ar penat sikit. Nanti da abis majlis boleh landing. hehehe