terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, June 25, 2012

[PREPARATION WEDDING] spa & salon

mak aih..berape banyak entry aku nak buat ni??hikhik..sekarang ni adalah masa yang sesuai untuk menaip entry² dan kebetulan idea telah mencurah² masuk kat kepala otak..so,baca jelah senyap²..mekasihh~




macam yang B2B biase buat..err..bukan biase,rasenye selalu kot,pergi tempat² untuk memanjakan diri kat spa & salon..kan kan kan..aku pun ade pergi jugak..hehehhh..seriously, ni first time aku pergi spa..so macam batak sikitlah.. :D




seminggu sebelum, pergi survey spa kat area Klang ngan Shah Alam konon² nak tengok tempat mane yang murah..nak kawen kene bajet betul²..kalau lari bajet nanti, masak!!




lepas dah survey, berkenan pulak kat Cendana Spa..so terus ajak adik temankan pergi tempat tu sebab nak booking date.ingatkan nak ajak adik temankan aku kat spa tu nanti, alih² aku kena pergi sorang² sebab adik aku kena kerja..sobs sobs.. T_T




aku ambik pakej Cendana Seri Pengantin, murah pun murah..berbaloi jugaklah kalau datang sana..rasa macam nak pergi sana lagi je sebab best..dapat makan tengahari free pulak tu kan..lagilah best best best!! ^_^




disebabkan aku kena pergi sorang² so aku pun cuma bebel sorang² je la layankan hati yang kebosanan..aku rasa banyak kali jugaklah aku terlelap kat dalam tu sebab kat situ pasang lagu yang buatkan kita rasa tenang n rileks..sebab tu boleh sampai tertidur..hihihi.. :)




sebenarnye aku risau nak buat facial sebab first time kan,takut ade effect kat kulit muka je..dahlah seminggu je nak majlis. nasib baik memang takde jadi pape kejadian yang tak diingini..cuma rasa segar sikitlah..hihihihi..lagipun Akma (staff Cendana Spa) cakap kulit aku okey.. ;p




kalau korang nak pergi spa tapi dalam bajet korang, bolehlah try kat Cendana Spa ni..memang sangat okey..tapi untuk perempuan je tau..man is NOT ALLOWED..




dah tu je..selamat mencuba..tata~




#notakecik : lambatnye nak pukul 5.. @_@