terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, July 3, 2012

being his wife :-)

Alhamdulillah,dengan sekali lafaz, Encik Mohammad Firdaus sah menjadi suami saya pada 29 Jun 2012 bersamaan hari Jumaat.





ok,sekarang ni masih dalam proses menyesuaikan diri..kadang2 rasa kelakar pun ade..kekekeke..sebelum ni rase macam lame je masa tu berlalu..sekarang,rase kejap pulak..hehehhh..





takde ape yang nak diharapkan dari korang semua,selain mendoakan kebahagiaan kami..





tu je..susah lah taip guna menatang ni..lain kali update lagi.tata..

4 comments:

Cik Tqah said...

congrats.. cpt update gmbr wedding

:: Riri-Fatieha ::~ said...

owh, dan kahwin ye... mcm kejap je rasanya. haritu buzy wt preparation lag, tup2 dh kawin, neway congrats yer...

Wahidah said...

tahniah..selamat pengantin baru..moga kekal ke jannah

~misshuny~ said...

congrates..=)