terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, July 21, 2012

Kad perakuan nikah

Assalamualaikum semua..tadi pergi tarawikh ke tak..hehehhh..jangan malas2 plak yeeee..




Eh,entry ni entry malas..dah malamlah,mata dah mengantuk..so nak update kejap je. Ni ha pasal kad perakuan nikah..kami dah dapat dah kad ni..hehehehehehe..Em kad ni kan,kat negeri lain pun ade jugak ek??aku xtau lah..hehehe..ingatkan kat Selangor je.. :-)





Prosedur nak buat kad ni??bawak gambar suami isteri(bertudung),salinan sijil nikah, ngan duit. Nak tau lebih lanjut sila layari laman web JAIS.





Weh,mata aku dah ngantuk giler..nak tido dulu..em cik abang pergi main futsal plak.. (--")




Okeylah, selamat malam!!eh,lpe nak wish..selamat menyambut Ramadhan Almubarakh..em tahun ni aku puasa ade suamilah!!hikhik..




Tata.





#notakecik : oh okeyyy..ni entry malam tadi,baru publish pagii ni..HAHHAHAHAHA..


No comments: