terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, July 11, 2012

keselamatan keharian kerabuan

Assalamualaikum semua..selamat pagiiii..hehehhhh pejadah update blog pepagi camni kan..ohh!!tu tandanya aku memang bangun awal..hakhakhak..bosanlah tido lame2 time cuti ni..kang asyik tido je,otak lembab plak.. :p





em em bangun pagi je terus teringat kat family..rindunye kat dorang..sobsobsob.. :'( actually dari petang semalam aku da mula rasa rindu kat dorang..semua gara2 kakak aku punye status kat fb "borak ngan abah.." pehhhh sape yang tak jeles wehhhh??dapat borak2 ngan abah ngan mak..haihh..





sebelum kawen selalu borak2 ngan family kumpul ramai2 pastu ada je la mende yang nak diceritakan..sekarang ni dah duduk rumah mak mertua tak dapat rasa semua tu lagi so aku rase lainnnn sangat..wuwuwuwu sedih.. :'(





nasib baiklah dapat suami dekat so aku boleh balik bila2 mase je dengan keizinan suami ecewah!!tapi semalam balik rumah sana waktu pagi,so tak dapat jumpa mak abah n tak dapat nak melepaskan kerindu rinduan..hmm..





sedih woo bila dok jauh ngan family..tapi nak buat camne kan..betullah bak kata member aku,"dah diambil orang"..wei wei wei aku rasa nak nangis plak tetibe..haishh!!dulu mase study,dok hostel,takde plak rase sedih camni..ni dah kawen kene dok jauh gak tapi bukan jauh sangat pun,tapi rase lagi sedih plak..





sebelum aku nangis teresak2 depan laptop ni better aku stop sini..kang kalau aku nangis nanti suami aku pelik tengok aku pulak..hakhakhak..





okey,selamat bekerja kepada yang bekerja harini..daaa~





#notakecik : suami tegur "buat ape tu??................blog lagi??" aku senyum je.. :D

No comments: