terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, July 30, 2012

Salam Ramadhan

heip ni pe jadah baru nak buat post pasal Ramadhan??dah masuk hari ke 10 puasa dah.eh kejapnye dah 10 hari..hikhik..





tahun ni puasa sebagai seorang Isteri tapi belum merasa sangatlah nak jadi seorang Isteri sebab masih duduk rumah mak n rumah mak mertua..seminggu kat rumah mak,seminggu kat rumah mak mertua..serius sangat penat sebab kena ulang alik. @_@





almaklumlah belum ada rumah sendiri kan..lepas raya baru nak duduk rumah sendiri..takpelah..rasa dulu puasa n raya kat rumah mak n rumah mak mertua..tahun depan baru kat rumah sendiri..hehehehe..tak lame kot nak tunggu lepas raya..kan?? :p





pejam celik pejam celik dah habis raya..pejam celik pejam celik aku dah ada baby..eh eh eh tetibe..bhaaahahahahahakakkakakaka..





masak??err..kat rumah mak mertua aku baru SEKALI je aku ade kesempatan nak masak..tu pun hari Sabtu aritu..sebab aku balik kerja lambat..sampai rumah pukul 6.30. sampai rumah je juadah berbuka dah siap atas meja, mak mertua aku masak..wei, ingat aku tak segan ke sebab tak masak..segan wei..tapi nak buat camne..kalau opis aku ni belakang rumah je takpe gak.. T_T





minggu ni dok kat rumah mak aku..kompemlah aku memang tak dapat nak tolong masak jugak..sebab jarak n masa lebih kurang je..heyyyy dah kate dua² kat klang.memanglah sama..huehue.. (--")





camnelah nanti bila dah duduk sendiri..entah² suami aku yang masak..kihkihkih..ish tak bolehlah suruh suami aku masak..aku kena masak jugak..ngehhh3..aku dah apply nak mintak tukar tempat kerja.kalau dapat tu memang rezekilah kan..kalau tak dapat.......................................................hmm.. *nangis





dah, harini aku bosan.....................dan malas..pastu malas nak taip panjang²..kalo korang rajin, tolonglah taipkan untuk aku.. :p





okey, selamat menjalani ibadah puasa.. :)





#notakecik : cepatlah pukul 5.. @_@

No comments: