terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, July 18, 2012

[WEDDING REVIEW] inai di jari jemari

part ni yang aku suke..muehehehehe..biasela kan kalau orang nak kawen je mesti kene pakai inai..even kat rumah aku ada pokok inai,tapi aku upah orang nak buatkan inai untuk aku..kihkihkih..




okey, untuk inai plak, aku amek perkhidmatan kak Nadia (NEDHENNA)..sape yang nak ambik dengan dia mesti sampai pening² sebab tak tau nak pilih design mane..semua cantik²..termasuklah aku ni ha..konpius nak amek design mane..




lepas dah survey² design yang ada so aku pilihlah yang ini..

design untuk tangan

design untuk kaki

serius design dia semua cantik²..aku rasa macam nak pakai inai lagilah..nak try design lain plak..HAHAHAHA..




meh aku nak cerita sikit pengalaman mase pakai inai ni..best tau pakai inai..rasa macam puteri raja plak..sebab cuma hulur tangan ngan kaki je..kekekekeke..kak Nadia ni peramah..da la comel..hehehehe..mesti baby dia pun comel jugak nanti.. (^_^)




time tu je best..bila dah siap tu time nak tidur pulak terseksa..HAHAHAHAHAHA..sapa² yang ade kat rumah tu taulah aku tidur camne..nak jaga punye pasal sampai tidur pun tidur² ayam je..tapi aku ade jugak tercacatkan sikit inai..uwaaa..nasib baik kat tapak tangan so orang tak nampak sangat.. (--")




tapi aku puas hati sangat² dengan perkhidmatan NEDHENNA..sangat cantik!!thanks kak Nadia sebab ukirkan inai untuk saye..eh tak lupa jugak, thanks kat kawan kak Nadia tu..tak tau nama..hehehehe.. :)




kalau korang nak amek perkhidmatan dorang bolehlah bukak blog dia (http://nedhenna.blogspot.com/) ataupun contact kat FB (https://www.facebook.com/nedhenna)..better booking awal sebab takut full plak..hehehehe..




hasil inai??alamak aku lupe nak snap plak..hehehehe..korang tengok je lah kat video kawen aku ye??situ pun ade.. :)




orait,tu je nak story pasal inai..selamat berinai ye semua..hehehhhh..tata~




#notakecik : lapar la plak.. @_@

2 comments:

Rahwana said...

Singgah jap tengok inai...

cikceriacorner said...

wow cantik design inai tu..tp mesti jenuh nak tunggu smpai keringkan..heheh