terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, July 25, 2012

[WEDDING REVIEW] kek kawen

time² camnilah baru teringat nak update pasal kek kawen kaaannn..aduuhhhh..perut aku dah bunyik²..




takpelah,korang layankan je lah gambar kek ni ye.. :p


gambar² adalah diculik dari fb penjual kek

kek kawen ni aku order kat kak aween..ni blog dia.. http://www.sweetcuppies4u.blogspot.com/.. ni pulak page fb dia sweetcuppies4u . korang tengoklah kek² yang dia buat tu..aku tengok pun terliur..sedapnye..huhuhu..




dah dah dah taknak cerita lebih²..nanti menggugat keimanan aku je..haihh..cepatlah balik..HAHAHAHAHA~




tata.




#notakecik : aku suka taip pendek² je..hakhakhak..terima kasih sudi baca.. :)

1 comment:

♥ Cik Zack ♥ said...

seb bek tgk wktu malam. klo x, mau x meleleh air liur. hahahaha