terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, July 17, 2012

[WEDDING REVIEW]gambar kawen

heip heip mane ade gambar kawen..belum siap lagi laaa..tapi,aku culik kat fb photographer aku..kekekekeke..jangan mare ehhh Daulat Kingku..




malaslah nak taip banyak²..orang sekarang ni malas membaca..kan??HAHAHAHAHAHAHAHA~gurau je.. :p





nah tengok gambar..

[majlis bertandang] yess!!aku nampak gemokkk.. (--")

[outdoor] eeee nakal ehhh..

[outdoor] Rosalina ♥ Mohammad Firdaus

[outdoor] cakkk!!

ermm..gambar terpaksa ditampal nama blog tapi gambar asal tetap dari photographer..hehehehehe hope encik photographer tak marah.. :)





tadi tu gambar dari photographer..bawah ni gambar dari adik² aku..hehehe..

ni gambar sebelum nikah..neves kemain..hehehhh..

gambar dengan mak n abah :)

gambar ngan adik ipar ngan ibu mertua (ecewah!!)

gambar posing dari kamera buah hati adik aku..hehehhh..sori culik gambar.. :D

sweeeettttt kaaaannnnn?? :)

maaflah ye sebab tampal nama blog..ini adalah untuk keselamatan negara eh,diri..hehe..papepun jasa korang yang menangkap gambar sangat dihargai.. :)





gambar lain taknak letak..letak sikit je..mane boleh letak banyak²..gambar mahal ni,kalau nak tengok kene bayar la..kekeke.. :D





dahlah,tu je..penatlah nak taip panjang²..papai~





#notakecik : dah nak puasalahhh~

2 comments:

Mira Adzlia said...

hihi...canteknya...

**sy suke tgk gmbr org kawen.. :)

✿....rossa alina....✿ said...

hehehehe thanksss.. :)