terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, September 26, 2012

diet..diet..diet..<---bosan!!

tak habis² nak diet.. kalau nak diet, diet je lah. tak payah nak bising².. rasanya dah berkurun kata nak diet tapi tengok badan gitu jugak. makin membesar ada lah.




nak diet kena kuat semangat. tak boleh terpengaruh dengan kata² orang. ni tak, pergi ikut kata orang jugak, bila badan dah makin membesar, tau pulak nak bising.. "dah gemok..dah gemok.."




ahh lantaklah ape orang nak kata. gemok comel takpelah. lagipun tulang memang besar, so tak perasan sangat kot. kot je lah kan. hikhik. asalkan tak menggelebeh bontot. eh eh.. XD




haa la bontot saya memang besar pun sebab family memang gitu. kadang² saya tak kisah pun badan camni tapi orang lain yang kisah. eee menyampah betul dengan orang spesis penyibuk ni.




dah malas nak diet. sebab bila cakap nak diet mesti makin banyak makan. dah, nak makan. 




tata.



#notakecik : nasib baik takde double chin. :p

No comments: