terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, September 7, 2012

pengecut!!

cuma orang pengecut je yang suka main sorok² ni.. kalau berani, tak payahlah nak sorok semua yang tersorok tu.. tunjuklah semua yang awak sorok tu ha.. barulah gentle.. ni tak, semua nak sorok..P.E.N.G.E.C.U.T!!




tak faham?? kalau tak faham takpelah. tapi tak payahlah nak tikam² belakang.. pastu sebar cerita yang tak betul. jadilah diri sendiri.. please!!janganlah hipokrit.. dah dewasa kan?? sepatutnya dah tau mana yang baik dan mana yang tak baik.. (--")




nak tengok saya punye twitter?? tengoklah.. nak baca blog?? bacalah.. fb?? hohh?? nak tengok camne kalau dah kene block, KAN?? whateverrrr~~ saya bukan suka main sorok² ni.. sebab saya bukan pengecut pun..




wei ni ape merepek hari jumaat ni??eh maaf kalau ada yang terase. sape suruh makan cili banyak², kan dah pedas.. hikhik.. okey, standby perut kejap lagi nak pergi isi banyak². dah, tata! 




#notakecik : sejuknye.. @_@


No comments: