terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 2, 2012

dengan lelaki orang pun nak menggedik

Assalamualaikum.




pernah tak korang ambik gambar dengan suami orang?? nau'zubillahi minzalik.. mintak² dijauhkan dari benda² yang tak baik.. sebagai seorang PEREMPUAN, korang mesti kena tau batas²nya.. bila dah tau seorang LELAKI tu sudah berkahwin, tak payahlah nak menggedik² nak ambik gambar dengan dia.. lelaki tu bukan artis pun.





kalau ramai² boleh diterima tapi ni gambar berdua. tak takut ke nanti timbul fitnah?? boleh pulak sedar diri, siap mention tu suami orang kat gambar tu. takut buah hati dia marah/jeles.. KATANYAAAAA..





tapi dia tak sedar ke ape perasaan isteri kepada lelaki tu?? kalau awak dah kawen, pastu ada perempuan lain ambik gambar dengan suami awak, awak marah jugak kan?? ehh?? tak marah ke?? nampak sangat yang awak ni takde perasaan. gila. (--")





sebelum nak upload, fikir dulu baik dengan buruknya. jangan main upload je. kalau buah hati awak kenal dengan lelaki tu, atau, isteri kepada lelaki tu kenal RAPAT dengan awak takpelah jugak. boleh diterima akal jugaklah sebab member.




masalahnya, dulu bukan main kata tak suka dengan lelaki tu [suami orang] tapi bila kat dalam gambar amboi kemaen rapat yeee?? nampak sangat yang awak tu HIPOKRIT. mesti awak "jaga" lidah awak baik² kan sampai jadi bercabang².. (--")




sebelum nak buat pape, fikir dulu dalam². kalau awak tak jaga perasaan orang lain, camne orang nak jaga perasaan awak?? jangan sampai orang lain kata awak perempuan murahan pulak. ha, tau pun marah. sooo??




hm, malas nak cerita lagi. even benda ni jadi kat orang lain, tapi saya tetap rasa sakitnya sebab saya pun dah kawen. Alhamdulillah suami saya bukan jenis yang melayan. mudah²an dia tak camtu. nau'zubillah, mintak simpang.




mungkin satu hari nanti awak akan rasa macam "dia" rasa. cuma tunggu. hidup ni macam roda. turn awak akan sampai. 




tata.




#notakecik : agak emosional sikit kat entry ni. @_@

1 comment:

nong yay said...

betul tu..setuju 100%..dorang nikadang² x fikir ka apa yang kita si isteri ni rasa? ambik gambar tu mungkin tidak la sepedih mana..tapi kalau dah layan mesej, calling²..tu lagi mnyakitkan .. T_T