terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, November 26, 2012

sakit sangat sangat sangat sangat sangattttt.. T_T

kelmarin lampu black out kat rumah. dah lah tengah syok² mengecat dinding bilik. tetibe gelap. ingatkan cik abang yang main tutup² lampu. tak pasal² dia kena marah dengan saya. bhaahaha.. 





nasib baik bawak tab naik atas sekali. so, kat tab ade torch light. guna je lah kemudahan yang ada. kang turun tangga dalam gelap nanti salah langkah pulak. 





kebetulan dah cas tab sampai penuh. bosan tak buat pape, so online je lah kat tab. masa lampu black out, ngam² dah siap cat. nasib baik sanggattt.. tetibe rasa lapar. tapi dalam masa yang sama sakit perut. bodek² cik abang mintak dia masakkan pape. okey, makan sampai kenyang.





lepas makan rasa bosan. sebab tak tau nak buat ape dah. terus ajak cik abang keluar jenjalan.. time kat tengah jalan tu lah perut saya meragam.. kenapa bukan kat rumah?? kenapa?? kenapa?? kenaapaaaa?? tau tak betapa sakitnye perut saya mase tu. tau tak rasa sakit tu camne?? tau tak tau tak tau taaakkkk?? terus singgah petronas sebab memang tak tahan sangat. dah sampai pintu kunci pulakkkkkkkkkkk!! pe jadah nak kunci² pintu tandas woi!!





memang dah tak boleh tahan dah. terus terberak kat situ jugak wooo.. okey, saya tipu. terus drive kereta laju² pergi carik petrol pam lain. kebetulan Shell ade dekat² situ tapi kena U-turn plak. takpelah. asalkan dapat lepaskan hajat.




sampai² je terus tak ingat ape dah. nasib baik penghuni tandas cuma saya sorang je. fuhhhhhhh.. keluar tandas dengan muka lega. masuk kereta terus cerita kat cik abang camne saya berak. HAHAHA..





eh, ni ape cerita pasal berak?? okey. memang takde motif. teehehehehe~





tata. 

jeng jeng jengggg..

 
 #notakecik : kerja banyak ni. tapi boleh update blog. terrer tak?!! terrer takkk?!!

No comments: