terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, December 31, 2012

my 2012

Assalamualaikum..




satu²nya moment paling indah dalam 2012 adalah saya telah SAH menjadi seorang isteri kepada Mohammad Firdaus Bin Hashim.





banyak kenangan pahit dan manis yang kami kongsi bersama dan dia menjadi tempat untuk saya mengadu nasib. I LOVE U SO MUCH MR. FIRDAUS ♥




semoga hubungan ini terus direstui, diredhai ALLAH dan bahagia selamanya. amin. :) 
selamat tahun baru u olls.. saya ada azam baru. korang camne pulak?? 

i love my family ♥ . much much LOVE!!


tata.



#notakecik : nak story semua, macam membazir ruang je. ape guna entry² lepas, kan?? baca je lah sampai muntah. :p






4 comments:

si cantik sally said...

hahaha..bazir ke?bazir tenaga kot?hahaha..papepon hepi new year..lame x bw sini..eeh..nk mnyibuk leh..kiki..ak drop santai2 sat lam blog ko sat..intai2 pe yg best..so sweet photo2 ko..patla wat generasi baru..x sabo nk timang ni..

✿....rossa alina....✿ said...

hehehe tengah proseslah ni..menjadinye tak tau la jadi ke tak..hahahahahahahahahaha.. :p

Dkna Abza said...

tahniah sis :)

✿....rossa alina....✿ said...

Dkna Abza : thanks dear.. :)