terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 7, 2012

Salam Jumaat

Assalamualaikum.



jumaat yang sejuk kat opis. wuuwuuuu.. beku jari jemari sampai nak menaip pun jadi lambat. @_@ oh hari ni dah hari Jumaat. rasa macam kejap je. heee..




tapi saya tak tunggu hari Jumaat. saya tunggu 18hb!! uwaaa.. sudah pokai.. sudah pokai.. tapi bukan pokai sangat pun. ish tak baik doakan diri sendiri pokai. :p emm kira masih ada lah jugak ongkos nak buat belanja. bukan pokai sangat pun.. mintak² cukuplah sampai 18hb nanti.. (--")




sebenarnye, saya tengah tunggu sesuatu yang PASTI. huwa huwa. eleh, sikit² pasal baby. ape kau ingat buat baby senang?? LOL!! baby tu, belum ade rezeki lagilah.. please jangan tanya ye. nanti saya nangis kang.




sesuatu yang pasti tu cuma saya dengan cik abang je yang tau. weeeeetttt~ tak boleh bagitau lagi sebab kena tunggu betul² pasti. hehehhh.. nanti akan di update kat sini, so nanti u olls dapat tau jugak okeyyyy. cuma sekarang ni tak boleh nak cerita sebab takde gambar. ada gambar barulah syiooookkk nak story morry.. hikhik.




dan harap sangat hari ni ada berita baik. fuuhhhh.. malas nak tunggu lama² ni. hew hew. :)




tu je. tata. ^_^Y

[gambar dalam wallet cik abang. :p]

beza sangat kan?? HAHAHAHAHA.. tudung oren : lepas kawen, tudung putih : masa study kat UiTM..


#notakecik : mengharap sangat.

3 comments:

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

amboii. semakin berseri2 muka lepas khwen. chubby skit dr sebelumnya. ahahaha

KuNanGKuNanG said...

pas kawin muka lagi berseri2..:)
pe yg ditunggu tu ye..nnt cpt2 update.
klu pasal baby sy pun tertunggu2 gak bila la turn sy nak loya2 dan pening kepala.he3

✿....rossa alina....✿ said...

Nur FatIn aDiLah bT azMi : hahahaha memang chubby pun..lepas kawen terus naik. semua dah tegur.. oh NO!!

KuNanGKuNanG : hehehe nanti saya update k.. emm tu la kan, saya doakan awak cepat2 dapat baby jugeee.. :)