terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, January 28, 2013

[DEKORASI] cat ruang tamu

Assalamualaikum.



kali ni nak update entry pasal cat kat ruang tamu yang mana sebelum ni warna cat kat ruang tamu tu saya rasa macam suram je. lagi satu, saya tak minat dengan warna tu. :p



setiap kali masuk dalam rumah saya rasa macam tak best sebab warna cat tu tak menceriakan. huhuhu.. so, saya bincang dengan cik abang pasal warna cat. dan dia ikut je pilihan saya. kuikuikui.. tau dahhhhh.. 




masuk je kedai cat terus buat pilihan warna. kalau ikutkan plan, saya nak warna biru tapi rasa macam bosan plak warna biru. pastu tetibe terpilih pulak warna PINK+MERAH. haaaaaaaaaa?? pink?? HAHAHAHA.. terima jelah hakikat.


tang mane pulak warna pink?? (--")
 

cat dah okey, cuma satu je problem. wayar tv tu. alahai. camne nak buat?? suis tv tu memang kat tepi.. huhu.. pandai²lah nanti kami kemaskan.. :p




selain dari gambar atas, nak tepek jugak gambar yang takde kaitan. bolehhh?? hew hew. ahh nak letak jugakkk!! :p

 


lampu² kat atas ni saya beli kat ikea. hehehe.. sape rajin pergi ikea mesti dapat cam. :p


suis tu saya beli kat kedai DIY. rasanya saya pernah bagitau tapi tak ingat entry yang mana. :p


kene ikat ketat², kalau tak nanti terjatuh.

tebuk lubang nak gantung tv, yeehaaa.. :)
orang dalam tv pun tau saya memang hebat. HAHAHAHA..

penyangkut tv ni pun saya beli kat Ikea. senang cerita banyak shopping kat ikealah. :) semua benda ada. sebab tu senang nak shopping kat sana. tapi saya shopping barang² kecik je la. perabot² semua beli kat kedai tepi jalan je. :)




dah, tu je nak update. mata dah ngantuk. nak tidur. tata!! :)



#notakecik : sakit perut.. :'(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...