terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, January 28, 2013

happy birthday cik abang yang ke-28

Assalamualaikum,



entry ni untuk cik abang. sorry sebab lambat sangat nak update. hehehe.. jangan marah. sebenarnya saya rasa serba salah ngan cik abang sebab saya wish birthday dia lewat sangat!! :p




maybe sebab kepenatan kot. mane tak nye. 24hb tu kan ada sambutan Maulidur Rasul kat Masjid Putra. saya kena join. itu adalah terpaksa!! kalau boleh memang taknak join pun. tapi kena join jugak.. (--") balik je dari Putrajaya, ajak cik abang singgah ikea beli lampu tangga. dah alang² dekat ngan tempat kerja, so, singgahlah kejap. tapi, stress kat tempat parking sebab dapat parking setelah membuat 5 kali pusingan!! LOL!!




memang letih sangat². tidur pun awal. tak sempat nak tunggu pukul 12 tengah malam untuk wish birthday kat dia. hukhuk. nasib baik cik abang tak marah. :p 




saya plan nak masak² untuk cik abang tapi tak larat sangat² nak masak sebab penat kat Putrajaya tu masih terasa. T_T sudahnye, belanja dia makan KFC je la. hihihi.. nasib baik dia tak kisah. :p




pastu jenjalan² cuci mata kat kedai game. setiap kali pergi mane² mesti singgah kedai game. sebab ade satu benda yang dia dah lama nak beli. Xbox. survey punya survey, harga ribu² *telan air liur. mampukah saya belikan untuk cik abang?? T_T




maaf ye. tahun ni tak dapat nak bagi yang special untuk birthday cik abang. wuwuwu.. papepun saya nak doakan cik abang semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dilimpahkan kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusan, menjadi anak, suami, & bapa yang soleh untuk mendidik kami sekeluarga, InsyaALLAH.. 




 tapi, nak bagi jugak yang ni.




=




=




=




=




=




=




=




=


KOTAK Xbox. hihihihihihihihihhihih..




tata.



#notakecik : dalam family saya ramai yang lahir bulan 1 la. :)

No comments: