terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, February 15, 2013

salam Jumaat

Assalamualaikum




sudah Jumaat. tapi tetap rasa bosan. minggu ni memang takde mood. why why why????!! [marah diri sendiri] kenapalah minggu ni malas betul nak buat kerja. mentang² bos cuti panjang ek?? diri sendiri pun terus jadi malas. kuikuikui..





eh, nak update pasal ape ni?? kat kepala otak ni cuma pikir nak balik je. nak tidooooooooooooo.. kenapa ntah sekarang ni asyik nak tidur je. alahai. habis lembab otak. rumah pun tak terkemas. takpelah kemas mase Sabtu Ahad nanti. pun bolehhhhhhhhhhh.. hihi..





ape ni?? ape ni?? ape melalut ni?? hew hew. nampak tak saya tengah bosan?? taip pun benda ntah pape. okey, nak selitkan sikit pasal geng² tu. ade ke patut dorang tuduh saya menyamar kat Twitter?? macamlah saya takde kerja lain nak buat. heyyy saya takde masa nak menyamar²lah. semua tu GILA!! 


ya, saya tahu dia tujukan kat saya.




selama ni saya sabar. tapi kali ni memang tak boleh sabar. nak kata saya stalk?? yes, sometimes saya stalk. but not trough other account sebab memang takde pun. FB memang totally out. sebab saya dah block mereka. cuma aritu saya ada try bukak twitter pompuan ni, kebetulan dia tak protect Twitter dia, so, bolehlah nampak even kita Google je nama sesape. 




dia tuduh saya menyamar. menyamar?? perlu ke nak menyamar?? untuk ape?? stalk?? HAHAHAHA tak payah menyamar pun dah boleh tau ape yang dia ni tweet. alahai. mereka ni sape sampai saya nak ambik tau sangat?? Siti Nurhaliza ke?? Johan?? Zizan?? urghh!! no point!! gosip artis pun saya takde nak amek tau. (--")





jangan ingat saya ni bodoh sangat tak tau guna teknologi yang ada depan mata. saya memang tak kacau langsung mereka ni. mereka ni yang sakit jiwa kot?? entah ape lagi yang mereka hasut orang supaya benci saya dan kawan² saya. tu cuma ALLAH je yang tahu. saya taknak buat spekulasi lebih². cukuplah dengan benda yang ada ni.





lepas ni kalau ada lagi, maknanya mereka yang sakit jiwa. orang lain nak judge saya yang buruk², terpulang. mulut orang tu saya tak boleh nak tutup. saya tahu apa yang saya buat. dan ALLAH juga tahu apa yang hamba²-NYA buat.




fuhhhhhhhhhhh.. okey, malas nak taip lagi sebab hati tengah membara. nanti kang keluar yang bukan² pulak. cepatlah pukul 5. nak balik nak balik nak balik. hew hew. 


makan budak!!

tata.




#notakecik : saya dah penat.

No comments: