terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, March 24, 2013

karipap buatan sendiri

Assalamualaikum




selamat hari raya eh eh selamat hari sabtu eh silap lagi selamat hari ahad. motif taip silap² ni pe jadahnye?? hakikatnya saya malas nak delete. boleh pakai ke alasan tu?? ngehhh.. alasannnnn!!




meh nak cerita sikit pasal karipap. KARIPAP?? wowwwwwww!! mesti korang tak percaya saya sudah berjaya dengan jayanya membina secebis karipap kan?? [abaikan penggunaan bahasa yang sangat salah] kalau mak saya tau ni mesti beliau sangat kembang sebab saya mintak resipi karipap kat beliau. hikhik.




saya tak tau lah rasanye sedap ke tak. tapi dapat pujian dari cik abang so saya bajet saya buat karipap tu sangat sedap sesedap karipap Ikea. kikiki.. bukan saya yang gtau, cik abang yang gtau. :p pasni bolehlah amek part time jadi pembuat karipap. boleh ke?? macam rajin pulaklah kan nak amek part time ni. malassssssssss..




ala, saya tak dapat nak snap gambar karipap sebab semua dah selamat dibaham oleh cik abang. saya dapat makan 3 ketul je. abah saya datang tadi, tak tau abah makan berapa. tau² tadi dah tinggal seketul dan telah diculik oleh cik abang lalu dimasukkan ke dalam mulut. maka dengan itu saya sempat menangkap gambar cik abang tengah baham karipap.

 model karipap.

model karipap ni comel kan?? heheheeee.. ha?? tak comel?? kbai.











































.































tak jadi nak merajuk. okey sambung.




saya hairan kenapa cik abang suka membuat muka sebegitu apabila saya kata nak amek gambar. ohhh nooooo.. takpelah. dia kate dia comel, so saya pun letak gambar ni. konon² model karipap. cenggitulah alkisahnye.


eh ada gambar kereta ni dah kenapa?? ape motif?? hey hey heyyyyyyyyyy.. okey, takde motif cuma nak bagitau yang ni baby baru saya tau!! comel kan?? comel macam saya. bhahahaha.. semoga baby saya akan terus disayangi dan maintain comel. lebiu muah muah. jangan meragam ye sayang :)




tetibe telinga rasa berdesing. saya terus genggam tangan dan hembus kat tangan sambil mengucap. dan letakkan kat telinga yang berdesing tu. terus hilang bunyi tu. ada daun yang gugur terkena kat daun saya. wallahua'lam. [boleh percaya ke??]




kenapa entry ni tak habis² lagi?? rasanya tadi macam nak habiskan dah. tapi tak habis² lagi. okey kali ni betul² habis. eh, habis?? bukan habis. tamat. hahahaha.. eh pape je lah. eh, okey. tata.




#notakecik : perut kekenyangan makan karipap. @_@

No comments: