terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, March 27, 2013

kesilapanku keegoanmu

Assalamualaikum.




saya nak update entry lagi. kalau korang rimas, saya mintak maaf. ececece bajet macam ada orang yang baca blog ni. cett. ade ke takde?? eh, ade kan?? ke saya memang syok sendiri?? HAHAHAHA.. kalau saya syok sendiri nak menyorok dalam tudung saji. mane tudung saji?? cepat bagi saya. :p





saya telah melakukan kesilapan yang agak besar. em, bagi orang lain mungkin kecik je tapi bagi saya kesilapanku itu sangat besar. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. nangis dulu. srott sroootttt.. banyaknye hingus. okey itu tak funny. sebab saya memang tak nangis. nangis dalam hati je. (--")




 
sebelum ni saya dah bagitau kat cik abang saya nak pasang tiles kat ruang tamu sampai dapur. kat dapur tu memang comfirm pakai tiles. cuma saya rasa kat ruang tamu ngan ruang makan tu kena cancel pasang tiles sebab saya dah buat silappppppp!! arggghhhhhhhhhhh!!


nampak something yang mustahil tak kat gambar atas?? tak nampak?? memang korang tak peka. huhu. kan saya dah pasang almari stor tu. kalau dah pasang, pastu pintu tu kena bukak keluar bukan kedalam, camne nak pasang tiles?? nampak tak?? nampak tak?? nampak takkkkkkkkkkk?? ohhh nak nangis dah tak boleh. camne saya boleh tak perasan?? cis. salahkan diri sendiri. 





takkan nak bukak?? pastu potong?? sayang woooo.. tapi kalau saya tak pasang benda tu, bersepah²lah barang dalam rumah. minggu lepas cik abang baru kemaskan bilik biru tu, dia masukkan semua barang² dalam stor tu haaaa.. baru nampak macam bilik. kalau tak, bersepah macam tongkang pecah.




jadi, terpaksalah saya tukar plan, pakai tikar getak je. getak?? watsdet. sebenarnya nak taip getah. malaslah nak edit. hahaha.. tikar getah pun boleh laaaaaaaaa.. daripada takde lapik langsung. kannnnnnnnnnnn?? [sejukkan hati sendiri] barang yang lepas jangan dikenang. benda dah jadi. ada hikmah semua ni berlaku. T_T





lepas ni saya kena survey corak tikar getah pulak. haishh.. mane nak carik tikar getah yang cantik² sekarang?? semua macam pattern lame je. yang saya tau ade kat Jalan Taiping Klang tu je la. tempat lain tu saya tak tau kat mane. alahai.




lain kali, sebelum pape, fikir dulu betul². nak menyesal pun tak guna. tikar getah pun tikar getahlahhhh.. hew hew.




#notakecik : serabut mata. :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...