terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, April 4, 2013

bosan dengar teguran yang sama (--")

Assalamualaikum..




dah Khamis dah. kejapnnnyyyeeee.. tak sabar nak Sabtu Ahad. sebab nak kemas rumah. boleh?? almaklumlah, minggu lepas asyik berjalan je. sekarang ni mood nak kemas rumah datang balik. tu pun tak tau kekal sampai Sabtu Ahad ke tak. kehkehkeh.. 




kat kepala otak ni asyik terfikir pasal tikar getah je. aritu dah carik dah. jumpa yang cantik. em, cantik?? boleh la kot. hihihi.. cik abang yang pilih, cantiklah kan. takkan nak ikut pendapat saya je. wahhhh.. :p tapi kena tengok jugaklah nanti kot² jumpa yang lagi cantik. manelah tau ikut pendapat saya pulak. HAHAHAHA. :p




dah jumpa, tapi tak ukur lantai lagi so tak dapat nak beli. nanti kang salah ukuran, dah kena beli lagi. tu kalau masih ada lagi. kalau takde?? haaa tak ke haru?? so, sempat beli lapik meja makan je. ohh gambar takde. tak terfikir pulak nak snap gambar. lalalalala~ 




sebelum ni rasa macam cantik je tak payah lapik kat meja makan tu. tapi bila kena air je payah bebeno nak hilang. sakit pulak hati kite. tu pun cik abang yang bagi pendapat n dia yang pilih lapik tu. saya ikut je. isteri mithali tak?? kakakakaka.. takde kena mengena. :)




entah kali keberapa saya buat entry yang takde kaitan dengan tajuk entry. yang kat atas tu intro je. ni baru nak masuk cerita sebenar. bila saya keluar dari opis, contohnya nak pergi kantin ke, balik ke, kalau terserempak dengan orang kan, mesti orang tegur, "Rosa ni dah kawen badan makin naik la.." "Rosa nape badan dah besar??" "Amboi ko ni makin lama makin sihat je.." rimas pulak dengan teguran² tu even semua tu memang betul punnnnnnnnnn. rasa macam jadi perhatian pulak bila saya pergi mana². (--")




kadang² saya jawab dengan nada suara yang saya rasa macam kurang ajar pun ada. aritu saya buat bodo je sebab dah tau memang akan kena tegur camtu, pastu saya terjawab "susah ke??" terus senyap orang tu. pastu semalam ade lagi yang tegur, saya jawab "biarlah". pastu saya ada terjawab lagi kasar "pehal?? sebokkkk je. biarlah.." sorry to say. bukan nak kurang ajar ke ape tapi saya dah muak dengan teguran² camtu. kadang² sampai malas nak lalu depan orang² yang suka tegur² tu. tapi, boleh ke?? nanti kata saya sombong pulak. (--")




takpelah, anggap jelah mereka tu AMBIL BERAT pasal saya. a'ah, memang ambil berat sangat kannnnn?? dulu saya kurus sebab penat kerja part time. pastu dah tunang mane ade kerja part time. sebab tu badan naik. dah kawen lagi naik sebab dah senang hati takde fikir masalah. haaaa tunggulah nanti dah ada anak kot² lagi besar badan saya mesti lagi ramai yang ambil berat. KANNNNN?? 




biarlah saya nak kurus ke, nak gemuk ke, saya makan pun guna duit sendiri, takde pulak nak mintak² duit orang lain. dan saya sihat walafiat. takde penyakit pun. Alhamdulillah. nak tengok saya kurus?? haaa tunggulah nanti. kalau umur panjang. 




omaigod omaigod. tetibe rasa entry ni macam emosional pulak. erghhh!! tata.





#notakecik : entry takde ending. LOL!!

No comments: