terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, April 26, 2013

demam sempena umur 26

Assalamualaikum




kalau budak kecik demam sebab nak tumbuh gigi. tak pun sebab nak jalan. saya ni demam sebab ape pulak?? maybe sebab umur dah bertambah kot. haaaaaaaaaaaaaahahahaha.. eh gigi bongsu tak tumbuh lagi maknanya saya belum tua lagi. \(^^)/





asal bangun pagi je mesti kepala sakit pastu hidung berdarah. tapi dah jadi taik idong lah. sebab asal bangun pagi je idong sumbat. pastu korek2 idong keluar darah. eleh, macamlah korang tak korek idong. kat dalam kereta tu korek idong senyap2 kan?? taknak ngaku plak.




saya tengah kebosanan kat rumah ni. nak buat kerja kat rumah pun tak larat, ini kan pulak nak pergi kerja. tv kat bawah pun terbukak je. tak daya nak turun tangga ni. adddooyyyyy.. cik abangggg cepatlah balikkkk.. bawak saya pergi klinik.. tak tahan dah ni. T_T




doakan je lah saya cepat sembuh ye. ke ada yang suka saya sakit ni?? eh, terpulanglah. tak baik pulak fikir negatif. hehehhh.. tak larat nak taip panjang2.




tata.




No comments: