terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, April 15, 2013

i'm 26 already :)

Assalamualaikum..




Alhamdulillah. dengan izin Allah, saya masih diberi peluang untuk bernafas hingga ke hari ini. amin amin amin.. hari ni genap umur saya 26 tahun. yeahhh 26 tau. tapi jiwa kanak². boleh?? kakakakakaka.. berangan nak berjiwa kanak². budak kecik tengok muka saya pun dorang terus lari. (--")




tahun ni takde celebrate sangat pun. cuma rasa seronok sebab cik abang pun apply cuti hari ni n kami spend masa sama² pergi shopping barang. hahahaha.. takde kaitan langsung dengan celebrate birthday. asalnya, saya nak cuti sebab nak renew lesen yang dah luput hari ni. pastu dah alang² cik abang ada, ktorang pun merayaplah ntah kemana². :p




perkara pertama yang wajib buat, renew lesen. lepas tu makannnnnnnnnnnnnnnnnn.. yeeehaaa. makan je kerjanya kan. mane tak gemok. aritu berat dah turun pastu naik balik. sape suruh tak jaga makan. padan muka kat diri sendiri. tapi kalau tak makan nanti sakit pulak. hew hew. okey okey melencong tempat lain la pulak dah ni. hahaha.. kami makan tengahari merangkap sarapan pagi kat Rasamas je. malas nak pergi jauh². ingat nak makan kfc je tapi kfc tutup pulak. alahai.

ice lemon tea

motif gambar??

yummyyyyyyyyyyyy..

kami amek set yang sama. rasanya ni baru lagi kot sebab kami tak pernah makan set yang ni. memang sedappppp sangggatttt.. mabelesssssss wa kata luuuuuuu.. hihihi.. banyak pun banyak. memang kenyang lah jugak makan ni.




lepas makan, saya ajak cik abang beli mesin jahit. entry pasal mesin jahit tu esok lusalah baru cerita ye. malas pulak nak menaip kat sini. hihihi..




dah alang² kat Setia City Mall tu kan, kami pun terus masuk Daiso beli barang sikit. sikit ke?? sikitlah jugak. 4 barang je. dah tak tau nak pergi mana, so masuk je lah kedai Daiso tu manelah tau ada barang yang berkenan di hati. akhirnya jumpa jugak.



lagi satu barang tengah guna kat atas kepala. scarf. hahaha.. kalau tak pakai nanti rambut macam nenek kebayan pulak. :p lepas beli barang, cik abang ajak beli kek. yippiiii.. dapat kek. saya dah gtau kat cik abang saya taknak kek besar². beli yang slice pun takpe sebab nanti takde sape nak makan.

amekau sekali dua dapat. hehehehe.. tapi tak habis pun nak makan. simpan untuk esok je lah. :p


dan saya dapat hadiah dari cik abang. hehehehehehehehehehehehe.. ape hadiahnya?? biarlah rahsia. bahaya kalau tunjuk kat sini. kuikuikui. yang saya tau benda tu memang kena kumpul duit yang banyak baru boleh dapat. dan ia memang hajat cik abang sempena birthday saya. hasil usaha cik abang, dapatlah jugak ditunaikan hajat tersebut. Alhamdulillah.. :)




ketahuilah sesungguhnya suami saya bukan pengikis. sila jangan pandai² buat spekulasi sendiri. tak baik fitnah tau. (--")





dah. tu je. tata.




#notakecik : :)

No comments: