terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 10, 2013

power bank

Assalamualaikum.




kerja dah siap. semua dah siap. tengah tunggu kerja lain datang. aduhh.. time tengah bosan takde kerja datang pulak. bila tengah busy menimbun² kerja yang datang. sabo jelah kak ton. pastu dah tak tahu nak buat ape, mulalah gatal tangan ni nak update blog. hihihi..




sebenarnya dah berkurun dah beli menatang power bank ni haaa.. cuma sekarang je baru nak tayang kat blog. wakakaka.. tak boleh blah kot nak tayang tayang ni. macam ape je. saya beli power bank ni pun sebab saya selalu kena pergi kursus jauh² pastu bateri hand phone asyik habis je. lagi² blackberry. cepat betul bateri habis. kalau cepat sangat habis susahlah nak bersayang² ngan cik abang kat tepon. gediknye saye. kohkohkoh.. :p




saya beli jenama Yoobao. tu je yang saya rasa bagus. rasa je la. tak tau bagus ke tak. saya main belasah je beli. HAHAHAHA.. asalkan boleh guna sudah. beli kat Plaza Alam Sentral Shah Alam. harga?? entah. tak ingat. kalau ingat pun taknak bagitau sebab nanti korang bagitau ada yang lagi murah, nanti saya sakit hati. kihkihkih..




eh, kat Dealmates ade jual Power bank jugaklah. :p tak tau harga tu murah ke mahal. aritu ada yang murah tapi dah closed dah. cis. T_T




dengan adanye power bank ni memang senang hidup. tak payah risau bateri habis. bawak je ke mana². besar?? memang besar pun power bank ni. berat pulak tu. ape ade hal. cik abang punya pouch bag lagi besar dari sling bag saya. dia je lah yang jadi mangsa penyimpanan barang. kihkihkih..





sebenarnya tadi tengah godek² handphone. pastu nampak gambar atas tu. pastu terus rasa nak update blog pasal power bank. pastu baru ingat kabel handphone ada kat member. dia pinjam pulak. alahai. pastu baru teringat saya ada dropbox. fuhhh nasib baik. tak payah nak pakai kabel. hihi..




ni entry pasal power bank ke pasal dropbox?? kompius jap.




.
 



#notakecik : lapar pulak. @_@



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...